.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرکز درمان روانی معتادان در مازندران راه اندازی شود
استاندار مازندران خواستار تشکیل و راه‌اندازی مراکزی در برخی مناطق استان برای تداوم درمان روانی معتادان، تثبیت ترک و انجام کارهای فرهنگی شد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این‌که مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است، گفت: پیشگیری از این پدیده شوم در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار مؤثری دارد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با تأکید بر این‌که معتادان پس از طی دوران درمان نباید رها شوند، افزود: مراکزی در برخی مناطق استان جهت تداوم درمان روانی معتادان، تثبیت ترک و انجام کارهای فرهنگی راه‌اندازی شود.

در ادامه علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و جانشین رئیس شورا بابیان این‌که تاکنون اقدامات مطلوبی در استان نظیر بازسازی و بهسازی مناطق آلوده و مراقبت از این مناطق، کاهش جرائم، ساماندهی معتادین و مراکز ترک اعتیاد و تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی معتادین و ... با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: ضعف‌هایی نیز هنوز وجود دارد که باید مسئولین کمیته‌های این شورا، آسیب‌شناسی دقیقی از برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده به عمل‌آورند.

وی اجرای طرح کاربست ملی تحقیق شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید موسوم به طرح کاج را اقدامی مؤثر تلقی کرد و یادآور شد: کلیات این طرح مورد تصویب است و جزییات پس از بررسی در کمیته فرهنگی استانی و اتاق فکر شورا به مرحله اجرا درآید.

معاون استاندار با اشاره به کمک‌های مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر به این شورا در دولت تدبیر و امید و اقدامات مؤثر صورت گرفته در بخش‌های مختلف مقابله‌ای، فرهنگی و پیشگیری در مازندران، یادآور شد: در خصوص نگهداری بیماران ایدزی و عفونی نیز برنامه‌ای دقیق طراحی، تصمیم سازی و اجرایی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.